onsdag 10 mars 2010

Annorlunda väska



Den här "Väskan" har jag själv hittat på, så därför tänkte jag lägga upp den på min blogg! Just nu försöker jag fixa en tutrorial som kommer snart hoppas jag...


På framsidan står det ju Mina Saker, men i efterhand kom jag på att det kunde ha stått Mina Bilar istället. Då skulle man ha gett den till en bil intresserad kille/tjej. (Bilarna ska då förstårs ligga i dom små askarna innuti). Men, men, man lär sig efter sina misstag brukar man säga. ;)
Papperet jag använt kommer från Panduro & klistermärkerna oxå. Själv kan jag tycka att den blev lite "tom" med bara papper och klistermärken. Så nu ska jag sätta mig ner och göra flera som är mer dekorerade!!
Anledningen till att den heter annorlunda väska är för att man kan sätta dit ett band på toppen av väskan som ett handtag.
Enjoy!!
/Lisa

3 kommentarer:

  1. Den ser jag framemot. Väskan var jättefin.
    Kul å se vad du kommer att hitta på framöver

    SvaraRadera
  2. Tack för ditt besök i min blogg. Välkommen tillbaka. Sticky strip tejp (röda tejpen) kan man köpa i många scrapbooking affärer bla Panduro och Scrapparazzi.
    Täbkte passa på och säga att din väska var cool, vilka material har du använt.
    //Ulwa

    SvaraRadera
  3. Tack så mycket för din kommentar!!
    Jag har använt ett designblock från Panduro (den heter retrodjur, eller nåt liknande). Klisterbokstäverna och djuren på askarna kommer oxå från Panduro.
    Hoppas du hittar det!! ;)

    /Lisa ;D

    SvaraRadera

TACK för att du tog dig tid att lämna en kommentar!! Det betyder jättemycket för mig :D