söndag 11 april 2010

Distress & Randigt





I torsdags gjorde jag 2 stycken kort. På det bruna kortet har jag använt ett vitt vanligt cardstock från Bazzil och färgat med distress (Vintage Photo). Papperet som sitter på har jag också färgat med distress. Jag chalkade även kanterna med samma färg.
Organzaband och pearls kommer från Reprint. Blommorna vet jag inte vart de kommer ifrån (tror Prima), men på ettiketten står det Essentials Ornement de Floraux. Förpackningen liknar en tandkrämstub.
Jag har stämplat med svart Versa Fine & sedan embossat med pulvret Clear.



Den andra kortet har jag gjort av ett vitt cardstock från Bazzil. Har använt randigt & prickigt papper som jag tejpat på det vita. Stygnen på kortet ritade jag med en penna från Panduro.
Blommor från Panduro och Prima (?)
Detta kort har jag inte hittat på, jag var inne på en sida där det var ett liknande kort som jag blev väldigt inspirerad av! ;)

Ha det bra!!
/Lisa :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

TACK för att du tog dig tid att lämna en kommentar!! Det betyder jättemycket för mig :D