tisdag 20 april 2010

Hej bloggen! Idag tänkte jag visa hur enkelt man dekorerar konservburkar och matkartonger med snyggt papper. Här är mina som jag gjort!




Det är enklare än vad man tror att det är, klä någon tom kartong i papper så är den klar att använda. Jag har inte dekorerat dom än, pga. att jag inte har så mycket saker som matchar. :)
Papperet jag använt heter Blossom Blossom och kommer från Panduro. Cardstocken är från Bazzil.

Hoppas du lärde dig något av mitt tips!! Ha en bra tisdag =)

1 kommentar:

  1. Tack för dina gulliga kommentarer!! Så mycket fina saker du hunnit med sen sist - och vem gillar inte guacamole? Mina barn är iallafall uppfödda på det :)
    Har precis gett bort en altrad konservburk till en kompis som fyller 40 år på fredag och tanken var att hon skulle öppna den på sin utlandsresa men det blev inget av den... Var på en inspirationskurs där de visade hur man kunde öppna burken, skölja ur den, lägga i sin present och sedan klistra ihop den igen i botten. Du får kika in på fredag för jag kan inte visa upp den förrän då när hon fyllt år.
    Kramis
    L8

    SvaraRadera

TACK för att du tog dig tid att lämna en kommentar!! Det betyder jättemycket för mig :D