fredag 14 maj 2010

Minialbum och kort

Nu är jag hemma och äntligen har jag börjat scrappa ihop några saker jag kan visa i bloggen! Just nu håller jag på att göra blommor av kaffefilter. Låter kanske lite konstigt, men dom blir riktigt snygga ;) Har faktiskt tänkt att göra en hel burk/låda av sådana. Du kan ju kika in på Tesas blogg om du får lust att göra dom :D http://tesaprickiformar.blogspot.com/search/label/VIDEO">
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
I London var jag i en scrapbookingbutik som heter Blade Rubber Stamps. Dom hade så otroligt många stämplar, (mer än en hel vägg). Typiskt mig kunde jag inte bestämma vilken av dom jag skulle köpa, så till slut blev det ingen :( Men istället köpte jag en block med 54 papper från Laura Ashley, två distress ink (faded jeans och worn lipstick) och en Ink blending tool. Nog om London, här kommer kortet och minialbumet!!

♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥



Ett enkelt kort fick det bli idag! Cardstock från Bazzill (så klart hihi), mönstrat från Panduro och blommor, brads och stämpel kommer ifrån Reprint.



Det här gulliga lilla minalbumet har jag gjort för väldigt länge sedan. Jag var inne på Magdas Scrapbooking då jag såg beskrivningen till den. Brads, blommor, band och stämpel är från favoriten Reprint ;)
Nej, nu måste jag skynda mig för att hinna göra hela den där burken med kaffe filters blommor. Hittills har jag bra gjort tre, så det är bäst att jag sätter igång. Ha det bra tills dess! ♥♥♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

TACK för att du tog dig tid att lämna en kommentar!! Det betyder jättemycket för mig :D