tisdag 25 maj 2010

Trollkort och LO:s







Idag har jag scrappat ihop ett litet "trollkort" som jag kommer kalla det. Jag brukar väldigt ofta göra ljusa kort med färgerna vit, röd, rosa osv. Men nu har det blivit en liten ändring! På detta kort har jag använt ett ganska mörkt cardstock och blommor. Blev väldigt nöjd med det enkla kortet. Trollflickan är från Panduro Clear Stamps, Grattis från Reprint.
Jag har så himla många ideér i mitt huvud som bara vill ut! Därför har jag gjort några LO:s som jag kommer att visa här & nu. Men innan jag själv kan skapa det jag vill, så måste jag tyvärr vänta på mitt paket från Scraphuset. Och det kan ju ta några dagar...
Men som tur är så har jag hunnit fota lite saker jag kan visa upp så småningom.

Här är mina egna LO:s jag har gjort. Viktigt, du får jättegärna avnända dom, men absolut inte kopiera eller något liknande! Skriv gärna en liten kommentar ifall använt dessa. Då kan jag kika in och kolla på ditt scrapverk :D










Nu önskar jag er lycka till! Jag ser framemot att få se vad ni gör.


Kram

1 kommentar:

  1. Tack! Mycket riktigt är den en ny typ av kaffefiltersblommor som jag har kommit på. Det är möjligt att det kommer en beskrivning på dessa om ett tag. Just nu är det fullt upp med annat.
    Ha det gott!!

    Kram Tesa

    SvaraRadera

TACK för att du tog dig tid att lämna en kommentar!! Det betyder jättemycket för mig :D