onsdag 7 juli 2010

Inga inlägg på ett tag...

Hej, jag vet att det var SUUUPERlänge sedan jag uppdaterade bloggen. Ber om ursäkt för det. Men jag har liksom inte haft tid att scrappa, pga att jag varit uppe i norr och hälsat på släktingar. På torsdag kommer jag hem, får se om jag gör något då. Jag kommer i alla fall inte kunna lägga in saker på bloggen dom två närmaste veckorna, för då ska jag till västkusten. Det kan hända att det blir några korta inlägg ibland. Vi har planerat att åka till Ullared, så givetvis så blir det ett besök på Panduro Outlet!! Jag kan garantera att jag kommer få med mig en massa scrapbooking hem :D
Någon som är sugen på blogg candy??? I så fall kan du klicka på bilderna i min sidebar (till höger)

2 kommentarer:

  1. Ha en skön semester och jag hoppas att du hittar fina scrapsaker på Outleten!
    //Ulwa

    SvaraRadera
  2. Grattis Lisa!
    Du har vunnit en score-pal metric!
    Hör av dig med din adress så kommer vinsten med posten. Jag skickar den så fort min semester är över. Har en vecka kvar!
    Kram//mia

    SvaraRadera

TACK för att du tog dig tid att lämna en kommentar!! Det betyder jättemycket för mig :D