söndag 8 augusti 2010

Jippiieee!!!!

Jippie!! Fick nyss reda på att jag vunnit en score-pal metric hos mias mix!! :D Bilder kommer när jag fått den i brevlådan ;)

Jag vet att jag sagt att jag ska blogga, men nu är vi uppe i norr igen! Jag har med mig mitt pyssel, men inte kamerasladden, då kan jag ju inte föra över bilderna till datorn. Så typiskt!

För mig så börjar ju skolan snart och förhoppningsvis "får jag igång" bloggandet igen. Det är inte det att jag inte scrappar (för det gör jag ju), det är bara det att jag hinner inte med att föra över bilder och skriva om det. Kommer man hem från tex, stugan, ja då ska man hit å sen dit! Mycket resande här!

Hoppas vi syns snart här i min lilla hörna!!

3 kommentarer:

  1. Grattis!!!! Vilken fin vinst :) Så mycket skoj du kan göra när du får den!!
    Kram

    SvaraRadera
  2. Hej! Grattis till vinsten! Kul att du vill vara med i min bloggcandy! Lycka till! Ha en fin dag kram!!

    SvaraRadera
  3. Hej! Det var första gången jag trillade in på din sida. Vilka fina kort du gör!
    /Anna

    SvaraRadera

TACK för att du tog dig tid att lämna en kommentar!! Det betyder jättemycket för mig :D