söndag 15 augusti 2010

Två tags utan band

Har gjort en tag med mina nya distresser, Broken China och Spiced Marmelade. Tycker att dom färgerna passar så bra ihop. Det blir lite grönt om man blandar dom, vilket jag tycker är väldigt häftigt! Fjärilen, gräset med blommor och texten "Just for you" har jag fått låna av Alva
som har köpt dom i London. Visst är de fina??


Tag med Fired Brick och Walnut Stain

Närbild på fjärilarna och noterna
Här är ännu en tag, också utan band. För det finns väl ingen regel att tags måste ha band?? Hihi... Dom otroligt vackra stämplarna är köpta ifrån Panduro Outlet. Fjärilarna har jag stämplat med svart Staz On och notraden med Walnut Stain. Till bakgrunden använde jag Fired Brick.
Tack för besöket! Kommentera gärna, då blir jag jätteglad :-)













3 kommentarer:

  1. Hej Lisa!
    Tack för kommentaren i min blogg! :)
    En teutorial till skor finner du här. http://artfulaffirmations.blogspot.com/2010/01/elegant-shoe-tutorial.html Jag har bara modifierat modellen lite, annars är de rätt likt. :)
    //Annica H

    SvaraRadera
  2. Jätteläckra tags!! Visst är det kul med distresser? :)
    Kram

    SvaraRadera
  3. Wow, supersnyggt! Det var verkligen två olika stilar på distresserna.

    Kram från en scrapvän

    SvaraRadera

TACK för att du tog dig tid att lämna en kommentar!! Det betyder jättemycket för mig :D