söndag 10 oktober 2010

Magnoliakort till utmaningen på SS





När jag såg att Svensk Scrapbooking hade en kortutmaning där man skulle göra ett kort, "alla goda ting är fyra" så visste jag precis vad jag skulle göra. Jag hade redan en skiss på ett kort, så varför inte använda den till denna utmaning?? ;) Rosa prick pappret från Inkido har jag så länge velat använda, så nu har jag äntligen gjort det! Sen var det ju också första gången jag använde pins! Visste inte precis hur jag skulle sätta fast den, men efter lite trix så fick jag fast min pins :)
Har även på detta kort färglagt med distresser.

3 kommentarer:

  1. Vilket fint kort! Vad duktig du är på färglägga.
    //Ulwa

    SvaraRadera
  2. kan du göra något annat!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    SvaraRadera

TACK för att du tog dig tid att lämna en kommentar!! Det betyder jättemycket för mig :D