söndag 10 oktober 2010

Sweet country






Svensk Scrapbooking hade ytterliggare utmaning där man skulle lifta ett kort. Detta var min tolkning av den! Sweet Country texten och figuren är Tildastämplar från Panduro. (Texten syns inte så bra). Jag har färglagt motivet med distresser, även stämplat "Sweet country" med det (milled lavender).
Imorgon ska jag försöka hinna med att fota min "kortlåda" som jag knåpat ihop ;) Där har jag för första gången använt Maja Design papper. Dom är så suuuuperfina tycker jag!!
Mer om det får ni förhoppningsvis se imorgon.

2 kommentarer:

  1. Heej lisa jag har kollat på din blogg och den är jätte fin! Du har verkligen lyckas med den och du gör jätte finna kort och låder m.m
    Jag är kompis med alva din kusin komentera gärna min blogg också!
    kram

    SvaraRadera
  2. Fint kort! Du är så bra på att färglägga!! :P
    Kramkram //Alva

    SvaraRadera

TACK för att du tog dig tid att lämna en kommentar!! Det betyder jättemycket för mig :D