tisdag 30 november 2010

Altrad tändsticksask, kort på beställning och en jultag




Jag är sjuk och är därför hemma från skolan. Har hunnit med att altra en tändsticksask och gjort ett likadant kort till den. Visar kanske upp det senare i veckan om jag orkar. Änglapappret är från Inkido och jag älskar det!!
För någon vecka sedan fick jag en beställning på 4 stycken julkort. Gjorde 2 vita och 2 röda. Magnoliastämplen fick jag låna av snälla Alva, tack så mycket!! Jag valde att hålla dom rätt så enkla.
Satt och googlade på jultags för att få lite inspiration, och när jag såg Deleelsias blogg så visste jag ungefär hur jag skulle göra. Kan inte direkt säga att jag blev särsklit nöjd med den jag får göra några bättre senare ;)
Glöm nu inte att kommentera inne hos L8 senast på söndag 23:59 för att ha chans att vinna en "bubbla".

19 kommentarer:

  1. Tråkigt att du är sjuk, hoppas du snart är igång igen!
    Jätte fin tändsticksask påse, och julkorten är jätte fina!
    Krya på dig Kramar!

    SvaraRadera
  2. Krya på dig!! Tack för du vill vara med i min utlottning :)
    Vilka fina alster du hunnit med sedan sist. Visst blir det fint med tändsticksaskpåsarna. Jag håller på med något riktigt "kuligt" i sådana där cellofanpåsar. Så håll utkik den närmsta tiden.
    Kramis
    L8

    SvaraRadera
  3. Tack för besöket, följer här oxå. fina kort och den blå tagen var helt ljuvlig.
    Ha det bra.....

    SvaraRadera
  4. Din tag är grym och du skapar så fint.
    Snygg förpackning på ljus och tändstickor.
    Gillar mycke.
    /Maria

    SvaraRadera
  5. Vad fina saker du gjort Lisa. Jag tycker också att ängla papperet är jättegulligt !!!Har inte sett det förut. Krya på dig !! Kram Eva

    SvaraRadera
  6. Tack för dina ord, dom värmer :)
    Jätte fina alster du har gjort...älskar Tagen!!
    Krya på dig, så hörs vi
    Kramen, BI

    SvaraRadera
  7. Hej hej, halkade visst in här från en annan sida.
    Så nu har jag kikat runt lite här inne hos dig. Vad mycket fint du gör :)
    HA det så gott / Kram kram

    SvaraRadera
  8. Hej hej! Kul att du gillade min ljusstake, jag är faktiskt himla nöjd med den själv ;););)
    Så mycket fint du har gjort, gillar speciellt tagen - superläcker!
    Hoppas du mår bättre idag, Krya på dig!!

    SvaraRadera
  9. Julkorten är ju jättefina och tändsticksasken med!! :)Varsågod för lånet av stämpeln. hihi :P
    Kraam Alva

    SvaraRadera
  10. Hej Lisa! Så mycket fina alser du skapat!
    ha en bra dag!
    Kram lene

    SvaraRadera
  11. Hej Lisa!, tack för dina snälla ord inne hos mig, blev så glad! Jag har kikat runt hos dig och beundrat allt vackert som du skapar! Ha en bra dag//Britt-Marie

    SvaraRadera
  12. så mycket fint!!
    krya på dig.

    SvaraRadera
  13. Tack för din kommentar, Underbart fina alster du gör !!! Kram Elin

    SvaraRadera
  14. TAck för hälsningen i min blogg. Kul att du blev följare av den också :)
    Nu har jag sett mig omkring här inne hos dig och gillar helt klart det jag ser! Inspirationen får fart :)...så jag blir självklart följare av din blogg! :)
    Hoppas du är frisk och kry igen :)

    SvaraRadera
  15. Hej Lisa!
    Va roligt att du vill vara med på mitt bloggcandy:)
    tänkte påminna dig att nu måste lägga till dig i in linz oxå för att vara med i dragningen, längst ner i mitt inlägg:)
    Jag har blivit en följare för du hade så mycket fint här inne:)Krya på dig/Linda

    SvaraRadera
  16. Så mycket fint du har gjort. Gillar den blå tagsen du har gjort :)

    SvaraRadera
  17. Hej!
    Vad mycket fint du har gjort. Underbar altring av tändsticksask!
    //Ulwa

    SvaraRadera
  18. Tändsticksasken och ljusen var ju verkligen söta, lite romantiskt liksom.

    Krya på dig

    SvaraRadera
  19. riktigt fina grejer du gör

    kram

    SvaraRadera

TACK för att du tog dig tid att lämna en kommentar!! Det betyder jättemycket för mig :D