torsdag 23 december 2010

Julpåse med kaffe







Nu på förmiddagen har jag hunnit scrappa en papperspåse som jag ska ge bort i julklapp. Köpte mig några såna för att altra och sedan ge bort i present som i det här fallet. Innuti finns det en påse (den svart/vita) med kaffebönor från NK.

Hade från början tänkt ha en magnoliastämpel på men när jag hittade detta Maja Design papper så ändrade jag mig ;) Tomten klippte jag ut och satte fast igen.

Alla julklappar är köpta nu och nästan alla är inslagna. Nu saknas bara lite strutar och altrade ljus i mitt rum, sen är det väl juligt? :) Imorgon är det julafton! Känndes som jag nyss började skolan...

Nä, nu ska jag nog börja städa innan släktingarna kommer.
I år har cuttlebugen stått längst upp på listan, så jag hoppas att jag får den! ;)
GOD JUL!!

12 kommentarer:

  1. Supersnyggt. Du är så duktig. Tycker oxå om att altra påsar och ge bort, händer dock alldeles för sällan.
    God fortsättning på julen.
    //ulwa

    SvaraRadera
  2. Fin påse :)

    har du msn? :)

    SvaraRadera
  3. hej Lisa!
    Så snygg julpåse du gjort!
    Hoppas du haft en trevlig Jul och fått allt du önskat dig!
    Jag har jobbat mest hela tiden, Julaftonskväll var jag med de stora barnbarnen, i veckan som kommer ska jag åka till de små!
    Strax efter Nyår kommer det ett paket till dig, jag håller på att städa och då hittar man en del man inte använder. Det du inte vill ha kan du bara slänga!
    Ha det gott och var rädd om dig!
    kram lene

    SvaraRadera
  4. Hej Lisa!
    Vad kul att du hittade min blogcandy... då hittade ju jag till din blogg och vad mycket fint du gjort!! *wow*

    Ha en fin fortsättning på julen!

    Kram
    Linda

    SvaraRadera
  5. Ursnygg Påse!
    Tjoo Ho vi har vunnit!!!
    vilket bra slut på 2010, passar på att önska
    dig ett riktigt Gott Nytt År!
    Kramis

    SvaraRadera
  6. Tack för din gulliga kommentar! Och stort grattis till tröstvinsten hos http://ninaic.blogspot.com/

    SvaraRadera
  7. Vilken vacker Julpåse Lisa...den som fick den är en lycklig en!!
    Tusen tack för dina rara ord inne hos mig!! Det värmer gott!!
    Ett riktigt gott nytt pyssel år på dig
    Kram Lina

    SvaraRadera
  8. Hej Lisa!
    WOW, vilken läcker julpåse, blir riktigt sugen på att göra något liknande själv. :)
    Du är helt galet duktig! :D

    Vad kul att du hittade in till min blogg! Och tack för din söta kommentar! :) <3
    Köper mitt akvarellpapper på INEX färg i Göteborg, men om du inte bor i närheten är jag helt säker på att det finns att få tag på på andra ställen också. Ibland har Magnolia inne det i sin butik i Borås. Om du vill se hur akvarellpappret ser ut,´kan du kika här: http://hannashobbyblogg.blogspot.com/p/farglaggning.html
    Ett annat akvrellpapper 300g finns också på Clas Ohlson, det är inte samma märke, men fungerar kanon det också. :)

    önskar dig ett riktigt GOTT NYTT ÅR!
    kram från Hanna

    SvaraRadera
  9. Vilken härlig julpåse!! Du undrade över bokstäverna på mina godispåsar. Det är Quickutz-bokstäver från alfabetet SNOW som jag använder. Visst är det läckra bokstäver?!
    Ha ett riktigt Gott Nytt År och hoppas att 2011 blir ett riktigt pyssligt år :)
    Kramis

    SvaraRadera
  10. hej Vännen!
    vill önska dig ett Gott Nytt År!
    Min kväll blir på soffan framför TVn. 39 graders feber och ont i halsen!
    Var rädd om dig!
    Kram lene

    SvaraRadera
  11. Hej Lisa!
    Jättekul att du tyckte om grejerna!
    Du vet hur det är, man samlar på sig och har så mycket liggande. Jag är bara glad att du kan använda det!
    Ha en jättebra vecka!
    Kram lene

    SvaraRadera
  12. Hej Lisa!
    Vad kul att du skrev inne hos mig så att jag kunde hitta dig =) Jag hoppas du fick en cuttlebug i julklapp =)
    //Lena

    SvaraRadera

TACK för att du tog dig tid att lämna en kommentar!! Det betyder jättemycket för mig :D