torsdag 16 december 2010

Tändsticksask



Hej, idag fick jag hem vinsten från Lene
Det var lite blommor, clearstamps, pins m,m. TACK så jättemycket för de fina sakerna och tack snälla du för dom uppstämplade Hänglarna!! :D Gå in på hennes blogg och kolla på dom jättefina korten hon gör ;)
Igår gjorde jag en tändsticksask, ni som har julnumret av Magnolia Ink kanske ser att jag blivit inspirerad :) Använde min Martha Stewart stans och wellpapp. Perfekt att ge bort i julklapp! I år kommer det bli många hemmagjorda presenter, till exempel stämplade eller dekorerade ljus & tändsticksaskar. Det är kul att ge bort dessa, för dom blir väldigt uppskattade! På lördag åker jag och handlar de sista julklapparna och även lite pyssel och inslagspapper.

4 kommentarer:

  1. Jättefin tändsticksask, och en söt tomtegubbe. Var det du som vann hos Lene, så kul! Grattis!

    SvaraRadera
  2. Hej Lisa!
    Så bra att vinsten kom fram!
    Jättesnygg tändsticksask.
    Ha en härlig helg vännen!
    kram lene

    SvaraRadera
  3. Vilken jättefin tändsticksask du har gjort, så fin tomtestämpel! Han ser ut att sitta skönt på wellpappen, bra idé :)
    Och så ser jag att jag har missat julkortet här under..riktigt superfint, *gillar massor*!
    Grattis till vinsten hos Lene!
    Trevlig helg,
    Kram Annelie

    SvaraRadera
  4. Oj så fint!!! Superfin ask!

    SvaraRadera

TACK för att du tog dig tid att lämna en kommentar!! Det betyder jättemycket för mig :D