fredag 25 februari 2011

Enkla kort på beställning!





Hej på er! Oj, det var ungefär en månad sen jag uppdaterade... Jag MÅSTE börja blogga igen! Men den tiden finns inte. Jag skulle ju kunna göra flera inlägg när jag har tid och spara som utkast, eftersom jag numera kan blogga i mobilen. Fast jag måste ju ha något alster och visa också... :S Nog om det och över till korten!
Jag fick för ett tag sen en beställning på 10 stycken enkla, dubbla "vykort". (Lägg märke till enkla, haha) De skulle vara utan motiv dessutom. Blev faktiskt en liten utaming för mig eftersom jag nu för tiden oftast (alltid) gör kort/alter med tex, magnoliastämplar. Kändes väldigt ovant att bara sätta fast en blomma och kanske 3-4 pearls.
Jag visar bara upp 4 av korten för dom andra ser i princip likadana ut ;)
Alla mönstrade papper kommer ifrån Maja Design, (Blomstertid, Ska vi ta en fika, Crea Diem) tror det var alla...? Övrigt material är från bl a, reptint, Kaiser scrapboook, Kort og Godt & Bazzill.
Denna vecka har det varit sportlov, tiden går sååå fort! Jag har varit i fjällen i några dagar och åkt slalom men även testat åka snowboard med mina syskon!! Det är vääldigt kul, men rätt så svårt :D Gissa om jag har mycket blåmärken?! ;)
På måndag börjar skolan och jag är inte taggad, hade gärna haft en vecka lov till, men det är bara att kämpa så blir det nog bra tillslut! :)
Sen måste jag tacka för alla jättegulliga kommentarer och att så många velat bli följare!! Wow, när jag startade denna blogg hade jag inte väntat mig det här. Men jag är verkligen JÄTTEGLAD för att ni vill kommentera även fast jag inte alltid hinner skriva inne hos er. Ett jättetack till er alla som besöker mig, varenda liten kommentar gör mig så glad! :D

4 kommentarer:

  1. hej Lisa!
    Åh så kul att se att du är med igen! Så snygga kort du gjort, gillar det blå, det är sååååå snyggt!
    ha en trevlig helg vännen!
    Kram lene

    SvaraRadera
  2. Hej Lisa!
    Kul att se något från dig igen!!!
    Du är jätte duktig och alla korten är verkligen superfina!
    Snowboard måste vara super svårt, jag skulle inte klara av det, är en inbiten slalomåkare!!!
    Du, snart är det påsklov för dig, dagarna och veckorna går så snabbt!
    Var rädd om dig och ha en riktigt bra helg!!!!!
    Kramis Susy

    SvaraRadera
  3. Jättefina kort du gjort. Jag gillade alla jättemycket. Det låter som du haft en jättehärligt sportlov. Ha en skön helg. Kram Katarina

    SvaraRadera
  4. Hej! :)
    Du är verkligen såååå duktig!! Korten var jättesnygga! =)
    Ses snart :D
    Kram Alva

    SvaraRadera

TACK för att du tog dig tid att lämna en kommentar!! Det betyder jättemycket för mig :D