lördag 26 februari 2011

Kort från i somras



(Jag gjorde som jag skrev i inlägget nedanför, alltså, det här inlägget skrevs egentligen i lördags, men jag sparade det som ett utkast för att det inte ska bli så långa "pauser" mellan uppdateringarna ;) )

Hittade det här kortet bland dem övriga och insåg att jag missat lägga ut det på bloggen. Detta var tidigt i somras då målade jag inte med distresser, så det är inte så snyggt färglagt...

Jag verkligen älskar dessa shabby chic papper från Panduro, väldigt användbara också! Och så passar ju spets till det dessutom ;)

Kort inlägg, men så får det bli! :)

Ha det bra!!

7 kommentarer:

  1. Vilket fint kort du gjort. Kram Katarina

    SvaraRadera
  2. Godmorgon Lisa!
    Jättesnyggt kort och så fin header du gjort!
    Ska inte du vara med i Picture and scrap?
    Hoppas allt är bra med dig!?
    Kram lene

    SvaraRadera
  3. Ursnyggt!
    Gillar spetsen super mycket!!!!
    Tack för dina fina ord i min blogg!
    DU inspirerar mig med!!!!

    KRAM PÅ DIG!
    SUSY

    SvaraRadera
  4. Jätte fint kort...

    Ha de gott.
    Kram Gurkiss

    SvaraRadera
  5. Du gör så fina kort, tycker jag!
    //Ulwa

    SvaraRadera
  6. Kul att du vill vara med och tävla! :) Lycka till!

    SvaraRadera
  7. Vilket urgulligt kort du gjort! *Gillar*

    Kul att du vill vara med på min bloggcandy.

    Ha det bäst!

    SvaraRadera

TACK för att du tog dig tid att lämna en kommentar!! Det betyder jättemycket för mig :D