tisdag 19 april 2011

Award av Annelie



Hejsan!
Jag har fått en award av snälla Annelie

*TACK SÅ JÄTTEMYCKET!* Jag blev superglad över att du gav den till mig :D

Såå, denna award ska nu skickas vidare till bloggar som inte har mer än 100 följare. Alltså så att de upptäcks av fler, smart va? ;)
Jag tänkte ge denna award till:
L8 för du är grymt duktig, inspirerar en massa, gör jättejättefina alster som jag älskar och så hittar du på en massa roliga vikningar osv. :D

Och så vill jag ge den till:
Ann-Charlotte Du är jätteduktig, gör otroligt fina kort och så färglägger du så snyggt :D

Hoppas ni blev glada! Kika in på deras bloggar och låt er inspireras!

2 kommentarer:

  1. Tack gulliga Lisa för din fina award, det är så härligt att få uppskattning!
    Önskar dig en riktig Glad Påsk!
    Kram

    SvaraRadera
  2. Gulle dig!!! Klart jag blir glad!!! :) Du är också en inspiration - jag blir så glad när jag ser att man kan vara så duktig och kreativ och såååå ung. Din utveckling i färgläggning senaste året är helt otrolig. Min egen Lisa (9år) tjatar på att hon också vill ha en egen blogg för det har minsann du och dina kompisar. hihi
    Ha en underbar påsk!!!
    Kramisar
    L8

    SvaraRadera

TACK för att du tog dig tid att lämna en kommentar!! Det betyder jättemycket för mig :D