torsdag 21 april 2011

Rosa prinsesskort














Hej igen!

Tycker faktiskt att jag har börjat uppdatera lite oftare nu, vilket är jättebra... =)

Det här är ett beställningskort som jag jag gjorde för kanske en månad sedan eller nåt? Hade helt glömt bort att föra över bilderna från kameran till datorn :S

Kortet skulle vara i prinsesstema med mycket rosa och tjejen som skulle få kortet fyllde 4 år. Har väldigt länge velat testa att göra någon form av vimplar på mina kort, så testade nu. Dock tycker jag att det var för få sådana, endast 3 stycken.

Motivet är som vanligt målat på 300g akvarellpapper med Distress Ink pads och vattenpensel. Papperet är jag inte helt säker på vart det kommer ifrån, men jag tror Prima?

Sedan så ville jag embossa fjärilen (clearstamp från Prima) med något glittrigt pulver, vilket jag då inte hade... Blandade istället till mitt "hemmagjorda"! hihi, tog bara vanligt Clear pulver och blandade med glitter. Stämplade med rosa Versa Color. Stickels på kanterna och lite på motivet.


6 kommentarer:

  1. Jätte vackert kort!
    Otroligt snyggt färglagt!
    KRAM OCH TREVLIG PÅSK!
    SUSY

    SvaraRadera
  2. Vilket fint glittrigt kort. Glad Påsk!

    SvaraRadera
  3. Vilket fint kort! Hon som ska få det kommer bli jätteglad tror jag =)
    Kram och glad påsk :)
    //Alva

    SvaraRadera
  4. Jättefint, passar perfekt till en 4-årig prinsessa :)

    SvaraRadera
  5. TACK för att du vill vara med i min Födelsedags candy!!!!!
    KRAM SUSY

    SvaraRadera

TACK för att du tog dig tid att lämna en kommentar!! Det betyder jättemycket för mig :D