tisdag 28 juni 2011

Fågelholk










Hejsan!!


Det här måste bli ett kort inlägg... Hinner inte redigera bilderna och skriva en jätte detaljerad text, för imorgon bitti ska jag åka till Grekland i en vecka! :D Ska bli jättekul, men först måste jag packa klart lite grejer. Har därför lite bråttom ;)


Sen så nästa onsdag den 6 juli så fyller jag 14 år :D Längtar... Högst upp på listan i år står en systemkamera :)




Har i alla fall gjort en fågelholk. Har så länge velat göra en, och äntligen blev det av. Var lite pilligt men det blev ganska bra tillslut! Har använt jättefina mönsterpapper från bl. a Magnolia, (såklart). På taket vek jag till lite spets.

Hålen har jag stansat ut med spellbinderdies.




Kanterna är chalkade med Walnut Stain. Blev också lite olika dekorationer, som fjärilar, charms pearls och rosor.


Jag har stansat ut en kant runt hela holken med Martha Stewart "Doily Lace".




Så, nu får jag sluta skriva!...




Ha det så bra!!


8 kommentarer:

  1. Oh vilken söt liten fågelholk, en sådan vill jag också göra. Ha en trevlig resa till Grekland och en underbar födelsedag.

    Kram från Ninni

    SvaraRadera
  2. Helt underbar fågelholk, du är så himmla duktig! Älskar spetsen du dekorerat med!
    Ha en riktig härlig semester resa!
    Många Kramar Ann-Charlotte

    SvaraRadera
  3. Wow Lisa, vilken underbar fågelholk du gjort, jättefin. Ha det så bra på resan och Grattis i förskott på födelsedagen. Kram Katarina

    SvaraRadera
  4. Hej! Hittade din blogg genom Smått och gott! Så roligt med en lite yngre scrappare. Dina alster är jättefina och jag gillar verkligen din fågelholk!
    Spännande att fylla 14! Det var längesen jag gjorde det ;)

    SvaraRadera
  5. Vilken underbar fågelholk så vacker:) Du kan verkligen inspirera och är mycket kreativ:)
    Stort Grattis i förskott hoppas att du får en toppen födelsedag:)
    Kramar från Lilla Pyssel Inger:)

    SvaraRadera
  6. Hej Lisa!
    Så vacker fågelholk!
    Hoppas din resa har varit helt underbar!
    Kram lene

    SvaraRadera
  7. Vilken underbar fågelholk du har gjort, jättesöt!
    Hoppas att du har haft en bra resa & så får jag önska dig en riktigt bra födelsedag imorgon, GRATTIS!!!
    Kram Annelie

    SvaraRadera
  8. Wow - så himla fin!!! Du är jätteduktig!!

    SvaraRadera

TACK för att du tog dig tid att lämna en kommentar!! Det betyder jättemycket för mig :D