fredag 6 januari 2012

Börjar om på nytt...

Hejsan!! :)


Det var väldigt länge sedan jag uppdaterade bloggen som ni märkt... Har haft fullt upp i skolan med första betygen osv. Tid till pyssel har helt enkelt inte funnits. Är väldigt besviken med att jag bara hunnit med att lägga upp ETT enda kort på min blogg under den här julen! Jag som hade köpt nya julstämplar, papper och annat juligt, så jag kunde göra julkort. Visst har jag gjort fler än ett julkort, men då har det varit betydligt enklare kort än vad som visas upp på bloggen, och sådana som ska postas till släktingar och vänner. Önskar att dygnen hade fler timmar, tänk vad mycket man hade hunnit med då!

Hoppas i alla fall att ni hade en riktigt bra jul och ett bra slut och start på året! Mina förhoppningar under 2012 är att planera så jag faktiskt får mer tid till denna underbara hobby!! Är så otroligt tråkigt att nästan aldrig ha den tiden till att bara sätta sig ner och göra vad man vill. Men nu har jag ju jullov i några dagar till, så ska ta vara på den tiden och jag har verkligen bestämt att jag ska göra minst ett alster och även blogga om det så ni blir lite uppdaterade ;)

Som rubriken lyder så tänker jag alltså börja om på nytt, det vill säga att jag ska göra en helt ny design, ordna bland kategorierna så det blir lättare att hitta, och även kanske fixa med en bloggcandy? Och om jag nu börjar planera, kommer det faktiskt bli uppdatering oftare!


Ha det så bra!
Ni får hålla utkik här, så småningom kommer det dyka upp något nytt alster!!

Tusen tack för alla som läst min blogg och kommenterat så fina saker under förra året!

* fick en kommentar om hur många och vilka magnoliastämplar jag. Jag kommer inte skriva vilka stämplar, det tar alldeles för lång tid, men jag har i alla fall 31 stycken. :)

4 kommentarer:

  1. Du hinner nog med pysslandet längre fram och ibland finns det viktigare saker som ska göras och då får pysslet ge vika.

    Ha en trevlig helg.

    Maud

    SvaraRadera
  2. Härligt med ett blogginlägg från dig!
    God fortsättning!
    Förstår att det är mycket med skolan, men när du får tid ska det bli väldigt kul och spännande att få se vad du skapar!

    KRAM TILL DIG!
    SUSY

    SvaraRadera
  3. God fortsättning. Jag säger som Maud att det finns viktigare saker som ska göras... Skolan får gå först. Bloggen kan vänta, vi finns kvar.
    Ha det så bra. Kramar Katarina

    SvaraRadera
  4. Ja ibland (typ nästan jämt =) ) så hinner man inte med allt man vill...
    Jag ska kika in här emellanåt och se om du har hunnit nått iallafall =)

    Kram Lena

    SvaraRadera

TACK för att du tog dig tid att lämna en kommentar!! Det betyder jättemycket för mig :D